خرید مودم روتر +ADSL2 بیسیم دی لینک مدلDSL-124

مودم روتر +ADSL2 بیسیم دی لینک مدلDSL-124

امتیاز : 5 از 5 (10 رای)     تعداد نظرات: 18 دیدگاه     امکان ارسال سریع     87% از خریداران، این محصول را پیشنهاد کرده اند
امتیاز : 5 از 5 (10 رای)     تعداد نظرات: 18 دیدگاه     امکان ارسال سریع
درباره محصول:

مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم N300 دی-لینک مدل DSL-124 New که با نام تجاری D-LINK DSL-124 New ADSL2+ Wireless N300 Modem Router که توسط شرکت D-LINK به بازار عرضه می شود. روتر یا مسیریاب، دستگاهی است که داده‌های اینترنتی را در شبکه مسیریابی می‌کند.در واقع یک روتر دارای چندین اینترفیس یا پورت است که بر روی هر کدام از این اینترفیس‌ها، یک شبکه محلی یا LAN متصل گشته است.تجهیزات شبکه دی لینک برای شرکت های کوچک و خانگی (SOHO) و شرکت های کوچک و متوسط تجاری (SMB) تولید می شوند و این شرکت یکی از بزرگترین شرکت ها در این زمینه محسوب می شود.

مرجوعی کالا :

تمامی محصولات کالاماینینگ شامل 7 روز مهلت تست می باشند. (کنترل بوردها شامل 24 ساعت). در صورت هرگونه مشکل در کالای تحویلی، می توانید با تماس با پشتیبانی، کالا را مرجوع کرده و پس از بررسی سلامت کالا، تعویض به صورت رایگان انجام خواهد شد.

ناموجود

مشخصات کالا

ابعاد : 35 × 130 × 195 میلی‌متر

رابط‌‌ ها : پورت اترنت RJ-45 LAN

تعداد پورت اترنت RJ-45 : چهار عدد

تعداد پورت RJ-11 : یک عدد

سرعت انتقال اطلاعات : 300 مگابیت بر ثانیه (300Mbps)

کلیدها : کلید روشن و خاموش کردن دستگاه, کلید روشن و خاموش کردن شبکه بی‌سیم (Wi-Fi), کلید بازگشت به تنظیمات اولیه یا ریست/WPS

تعداد آنتن : دو عدد

نوع آنتن : Omni Directional ثابت

قدرت آنتن : 5 دسی‌بل (5dBi)

نشانگر LED : دارد

توضیحات نشانگر LED : دارای نشانگر LED برای نمایش وضعیت روشن و خاموش کردن دستگاه (Power), دارای نشانگر LED برای نمایش وضعیت اتصال اینترنت (Internet), دارای نشانگر LED برای نمایش وضعیت شبکه بی‌سیم(WLAN), دارای 4 عدد نشانگر LED برای نمایش وضعیت پورت‌های شبکه (LAN), دارای 4 عدد نشانگر LED برای نمایش وضعیت WPS

استانداردهای آی ای ای ای : IEEE 802.11, 802.3u

استانداردهای ای دی اس ال : Multi-mode ، ANSI T1.413 Issue 2 ، ITU G.992.1 (G.dmt) Anne ، ITU G.992.2 (G.lite) Anne ، ITU G.994.1 (G.hs)

استانداردهای ای دی اس ال 2 : ITU G.992.3 (G.dmt.bis ، Annex A/L/M, ITU G.992.4 (G.lite.bis) Annex A Frequency r ange: 2.4 GHz to 2.48 35 GHz

استانداردهای +ADSL 2 : ITU-T G.992.5

منبع تغذیه : آداپتور برق 9V DC-0.85A

محدوده فرکانس : 2.4 تا 2.4835 گیگاهرتز

قدرت انتقال : 17.6dBm

قابلیت پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های : Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP,Windows 98SE, Windows NT, 2000 , Mac OS X, Linux Windows

گواهی‌نامه‌ها : CE , LVD

دیدگاه خود را درباره این محصول ثبت نمائید

برای ثبت دیدگاه خود ابتدا به وبسایت ورود کنید

دیدگاه ها درباره این محصول

مودم روتر +ADSL2 بیسیم دی لینک مدلDSL-124 چیست؟

مودم روتر +ADSL2 بیسیم دی لینک مدلDSL-124

نحوه و مدت زمان ارسال کالا

کلیه سفارش های ثبت شده در وبسایت کالاماینینگ در کوتاه ترین زمان ممکن پردازش و جهت بسته بندی کالا، به انبار کالاماینینگ ارسال می گردند. پس از تامین و بسته بندی سفارش های ثبت شده، سفارش های مربوط به شهر تهران توسط الوپیک و سفارش سایر شهرها توسط شرکت تیپاکس ارسال می گردند.
مدت زمان تقریبی از زمان ثبت سفارش کالا از طریق وبسایت، تا ارسال آن به خریدار حدود 30 دقیقه می باشد. عموما سفارش های مربوط به شهر تهران در همان روز ثبت سفارش و سفارش سایر شهرهای ایران بین 24 تا 72 ساعت (بسته به شهر مورد نظر) به دست خریداران می رسد.همکاران ما در محموعه کالاماینینگ همواره در تلاشند تا کالاهای مورد نظر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما فراهم آورند.

لازم به ذکر است، با توجه به وجود سیستم خودکار پردازش سفارشات در وبسایت کالاماینینگ، در بسیاری از موارد سفارشات ثبت شده از طریق وبسایت کالاماینینگ بسیار سریع تر از سفارشات تلفنی به دست خریداران می رسد. علاوه بر این، سفارشات آنلاین از طریق وبسایت در تاریخچه فعالیت های شما در وبسایت کالاماینینگ ذخیره شده و می توانید از مزایا و جوایز درنظر گرفته شده برای کاربران کالاماینینگ استفاده نمائید.
از همین رو از شما دعوت می نمائیم تا با ثبت نام در وبسایت کالاماینینگ، به جمع خانواده بزرگ این مجموعه بپیوندید.


چرا کالاماینینگ قابل اعتماد است؟

وبسایت کالاماینینگ به عنوان اولین فروشگاه آنلاین تجهیزات ماینینگ در کشور، فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون بزرگترین تامین کننده تجهیزات ماینینگ در ایران می باشد.
مجموعه کالاماینینگ افتخار خدمت رسانی به مشتریان وفادار خود را از سال 1398 داراست. جهت برقراری امنیت در پرداخت و اعتمادسازی، شما عزیزان می توانید با بررسی مجوزهای کسب و کار آنلاین کالاماینینگ، با خیالی آسوده از ما خرید کنید. علاوه بر این، همکاران ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.
بررسي صحت امن بودن خرید حق مشتری است

فروشگاه آنلاین کالا ماینینگ logo-samandehi